Menemen Belediyesi, egitim alaninda hayata geçirdigi projelerle ilçe genelinde ögrencilerin ve ailelerin en büyük destekçisi olmayi sürdürüyor. 2025-2026 egitim-ögretim yilini geride birakan belediye, sundugu imkanlarla egitimde firsat esitligini güçlendirmeyi hedefliyor. Belediye Baskani Aydin Pehlivan, egitime yapilan her türlü çalismayi gelecege yatirim olarak gördüklerini belirterek, bu vizyonla hareket ettiklerini ifade etti.

Egitimde tam destek dönemi
Belediye bünyesinde faaliyet gösteren MEBGEM, bu yil sube sayisini üçe çikararak 1.500’den fazla ögrenciye ücretsiz sinav hazirlik destegi sagladi. Maddi durumu kisitli ailelerin çocuklari için kirtasiye yardimlarindan çanta ve defter destegine kadar pek çok ihtiyaç belediye ekiplerince karsilandi. Özellikle sinav sürecindeki 8. ve 12. sinif ögrencileri için 10 bin adet dijital egitim paketi hazirlanirken, YKS’ye giren gençlerin sinav harçlari da belediye tarafindan üstlenildi.

Tesislesme ve sosyal projelerle güçlendi
Egitim kurumlarinin fiziksel kosullarini da gözeten belediye ekipleri, okullarin boya, badana ve tamirat gibi ihtiyaçlarini hizla giderdi. Tesislesme adimlari kapsaminda Seyrek Anaokulu’nun hizmete açilmasiyla okul öncesi egitime de büyük bir katkida bulunuldu. Ayrica, sinav günlerinde okul önlerinde kurulan stantlarla ögrencilere ve ailelerine ikramlarda bulunularak moral destegi verildi.
Baskan Pehlivan, egitim vizyonuna iliskin degerlendirmesinde, "Anaokulundan üniversiteye ve mezuniyet sonrasina kadar gençlerimizi yalniz birakmiyoruz. Hedefimiz, Menemen’den yetisen basarili doktorlarin, mühendislerin ve sanatçilarin ülkemizi gururlandirmasidir" diyerek egitime olan kararliliklarini vurguladi.