usd
46,5186
eur
53,0641
gbp
61,5968
ons-altin-usd
4.035,34
btc-USD
59.333,71
İzmir Haberleri Yerel Manisa'da sineksiz bir yaz için dev kadro sahada: 17 ilçede 7/24 nöbet

Manisa'da sineksiz bir yaz için dev kadro sahada: 17 ilçede 7/24 nöbet

Sıcaklıkların artmasıyla birlikte haşere mücadelesini zirveye taşıyan Manisa Büyükşehir Belediyesi, Alaşehir başta olmak üzere tüm ilçelerde kesintisiz ilaçlama operasyonu yürütüyor.

2 Dakika
Okunma Süresi
Manisa'da sineksiz bir yaz için dev kadro sahada: 17 ilçede 7/24 nöbet

Manisa Büyükşehir Belediyesi, yaz aylarının vatandaşlar için daha konforlu ve sağlıklı geçmesi amacıyla vektörle mücadele çalışmalarına hız verdi. Özellikle havaların ısınmasıyla birlikte artış gösteren haşere popülasyonunu kontrol altına almak isteyen ekipler, il genelinde geniş kapsamlı bir operasyon başlattı.

Manisa'da sineksiz bir yaz için dev kadro sahada: 17 ilçede 7/24 nöbet

Çalışmaların merkezinde yer alan Alaşehir'de, 20 araç ve 30 personelden oluşan profesyonel bir ekip, cadde ve sokaklarda gece gündüz demeden görev yapıyor. Veteriner İşleri Dairesi Başkanlığı koordinesinde yürütülen bu faaliyetlerde; rögarlar, çöp toplama alanları, sulak bölgeler ve zararlıların üreme noktası olabilecek tüm kışlaklar tek tek taranarak ilaçlanıyor.

Manisa'da sineksiz bir yaz için dev kadro sahada: 17 ilçede 7/24 nöbet

Teknolojik takip sistemi devrede

Yürütülen saha çalışmaları hakkında değerlendirmelerde bulunan Manisa Büyükşehir Belediye Başkanı Besim Dutlulu, halkın huzurunu önceleyen bir hizmet anlayışıyla hareket ettiklerini vurguladı. 17 ilçenin tamamında eş zamanlı bir seferberlik yürüttüklerini belirten Başkan Dutlulu, şunları kaydetti:

"Daha yaşanabilir ve hijyenik bir Manisa için ekiplerimizle birlikte 7/24 sahadayız. Hem gündüz hem de gece mesaisiyle vektör oluşumunun önüne geçmek için titiz bir çalışma yürütüyoruz. Vatandaşlarımız, ilaçlama araçlarımızın nerede olduğunu ve hangi güzergahlarda bulunduğunu 'Üzüm' uygulamamızdaki 'Hizmet Aracım Nerede?' modülü üzerinden anlık olarak takip edebilirler."

Belediye yetkilileri, ilaçlama faaliyetlerinin yaz boyunca aynı kararlılıkla devam edeceğini ve vatandaşların taleplerinin de yakından takip edildiğini belirtti.

Yorumlar
Yorum yazma kurallarını okumuş ve kabul etmiş sayılırsınız