Seferihisar'daki imar operasyonunda yeni dalga: İmar Müdürü emniyete götürüldü

İzmir'de belediye bünyesindeki inşaat ve imar dosyalarında usulsüzlük yapıldığı iddiasıyla başlatılan soruşturma derinleşiyor. Daha önce çok sayıda ismin tutuklandığı dosyada, İmar ve Şehircilik Müdürü E.U. da gözaltına alındı.

İzmir'in Seferihisar ilçesinde belediye kaynaklı imar ve yapılaşma süreçlerinde menfaat sağlandığı yönündeki iddialar üzerine başlatılan hukuki süreç, yeni bir gelişmeyle gündeme geldi. Seferihisar Cumhuriyet Başsavcılığı tarafından yürütülen geniş kapsamlı soruşturma kapsamında, belediyenin İmar ve Şehircilik Müdürü E.U. hakkında gözaltı kararı verildi. Mali Suçlarla Mücadele Şubesi ekipleri tarafından gerçekleştirilen operasyonla yakalanan müdürün, emniyetteki sorgu işlemlerine başlandığı belirtildi.

Soruşturmada daha önce neler yaşanmıştı?

Geçtiğimiz 17 Haziran tarihinde düğmeye basılan operasyonların ilk ayağında, Seferihisar Belediye Başkan Yardımcısı İ.G.P.'nin de aralarında bulunduğu 6 şüpheli gözaltına alınmıştı. Ardından soruşturma kapsamı genişletilerek, Güzelbahçe Belediye Başkanı Mustafa Günay'ın eşi Nermin Günay ve bir şirket çalışanı daha sürece dahil edilmişti.

19 Haziran'da adliyeye sevk edilen isimlerden Belediye Başkan Yardımcısı İ.G.P., kamu görevlisi Ö.A., inşaat firması yetkilileri S.B. ve R.K.B. ile şirket yetkilisi R.Ö. hakimlikçe tutuklanarak cezaevine gönderilmişti. Nermin Günay adli kontrol şartıyla serbest bırakılırken, bir diğer şüpheli ise ifadesinin ardından salıverilmişti. Şimdi ise İmar ve Şehircilik Müdürü E.U.'nun emniyetteki ifadesinin ardından nasıl bir hukuki süreç izleneceği merakla bekleniyor.

İLGİLİ HABERLER