Karşıyaka’da rota belirlendi: Yeşil-kırmızılılarda transfer mesaisi başlıyor

Yeni sezon hazırlıklarını Burhanettin Basatemür ile sürdüren Karşıyaka, kadro yapılanması kapsamında iç transferde kritik görüşmelere başlarken, dış transferde ise eksik bölgeleri netleştirdi.

TFF 3. Lig’de şampiyonluk hedefiyle yeni sezon planlamasını sürdüren Karşıyaka, teknik direktör Burhanettin Basatemür’ün raporu doğrultusunda hareketli günler yaşıyor. İzmir temsilcisi, hem mevcut oyuncuların durumunu netleştirmek hem de takıma güç katacak yeni isimleri kadroya dahil etmek için düğmeye bastı.

Yönetim, yarın Çiğli Selçuk Yaşar Tesisleri’nde gerçekleştirilecek görüşmelerle iç transfer sürecini başlatacak. Teknik heyetin takımda kalmasını istediği isimler arasında yer alan Ömer Faruk Sezgin, Mücahit Aslan ve Alpay Eroğlu ile masaya oturulacak. Ayrıca, takımın tecrübeli oyuncularından Erhan Öztürk ile de özel bir görüşme yapılması planlanıyor. Öte yandan, yaş kontenjanına takılan kaleci Tunay ve orta saha oyuncusu Tolga ile yolların ayrılması gündemdeki yerini koruyor.

Karşıyaka’da rota belirlendi: Yeşil-kırmızılılarda transfer mesaisi başlıyor

Takviye yapılacak bölgeler netleşti

Teknik direktör Burhanettin Basatemür’ün talepleri doğrultusunda dış transferde izlenecek yol haritası da belirlendi. İskelet kadroyu koruyarak başarıya ulaşmayı hedefleyen yeşil-kırmızılı ekip; sol bek, sol kanat, kaleci ve ofansif orta saha mevkilerine takviye yapmayı planlıyor.

Temmuz ayının başına kadar transfer çalışmalarında büyük mesafe kat etmeyi amaçlayan Karşıyaka yönetimi, belirlenen bölgeler için aday oyuncularla temaslarını sürdürüyor. Yeşil-kırmızılı camia, yeni sezona eksiksiz bir kadroyla girmek için çalışmalarını titizlikle yürütüyor.

İLGİLİ HABERLER