Türkiye Basketbol Ligi’nde iddialı bir kadro kurmak için çalışmalarına hız veren Karşıyaka Basketbol’da yaprak dökümü yaşanıyor. Geçtiğimiz sezonu zorlu bir mücadeleyle geride bırakan yeşil-kırmızılı ekipte, teknik heyetin yeni dönem planlaması doğrultusunda iki önemli oyuncuyla vedalaşılıyor.

Gaziantep’e transfer oluyorlar
Takımın geride kalan sezondaki performanslarıyla dikkat çeken isimlerinden Samet Geyik ve Mert Celep’in, yeni sezonda Gaziantep Basketbol’un başarısı için ter dökeceği öğrenildi. İki oyuncunun da Gaziantep temsilcisiyle prensipte el sıkıştığı ve resmi imzaların atılması için son detayların görüşüldüğü belirtildi.
İstatistikler dikkat çekti
Karşıyaka formasıyla geçtiğimiz sezon parkeye çıkan Samet Geyik, 27 müsabakada 8.07 sayı, 5.37 ribaund ve 0.96 asist ortalamalarıyla takımına katkı sağladı. Mert Celep ise görev aldığı 30 maçlık periyotta 3.4 sayı, 2.6 ribaund ve 0.9 asist ortalamasıyla oynadı. Kadrosunu yeniden şekillendirme sürecinde olan İzmir temsilcisinin, bu ayrılıkların ardından transfer çalışmalarına ağırlık vermesi bekleniyor.