Buca Zabıta Teşkilatı'na taze kan: 15 yeni isim sahaya iniyor

Buca Belediyesi bünyesinde görev yapacak yeni zabıta memurları düzenlenen törenle yemin ederek mesaiye başladı. Başkan Vekili Hüseyin Benzer, personeline halka hizmetin esas olduğu mesajını verdi.

Buca Belediyesi, kent genelindeki denetim ve hizmet kapasitesini artırmak amacıyla zabıta kadrosunu genişletti. Zorlu bir eleme sürecini başarıyla geride bırakan 15 yeni zabıta personeli, düzenlenen resmi bir törenle görevlerine resmen adım attı. Buca Belediyesi Meclis Salonu'nda gerçekleştirilen etkinliğe, belediye yöneticileri ve birim müdürleri katılım gösterdi.

Hizmet anlayışında vatandaş odaklı yaklaşımın önemine vurgu yapan Buca Belediyesi Başkan Vekili Hüseyin Benzer, yeni memurlara hitaben yaptığı konuşmada, zabıta teşkilatının belediyenin sahadaki en önemli yüzü olduğunu hatırlattı.

Buca Zabıta Teşkilatı'na taze kan: 15 yeni isim sahaya iniyor

Hizmette Etik ve Empati Vurgusu

Başkan Vekili Benzer, zabıta görevlilerinin yetkilerini kullanırken hukuk ve adalet ilkelerinden taviz vermemeleri gerektiğini belirterek, "Bizler bu koltuklarda vatandaşımıza hizmet etmek için varız. Onların emrinde çalışan birer kamu görevlisiyiz. Vatandaşlarımıza karşı daima saygılı, empati kuran ve çözüm odaklı bir yaklaşım sergilemelisiniz. Belediye olarak halkımızın huzuru için sahadayız ve bu sorumluluğun bilinciyle hareket etmeliyiz" ifadelerini kullandı.

Buca Zabıta Teşkilatı'na taze kan: 15 yeni isim sahaya iniyor

Adaylık Süreci Başladı

Törenin ardından görevlerine başlayan 15 zabıta memuru için bir yıllık adaylık süreci de start aldı. Bu süre zarfında mevzuat gereği temel eğitimlerini alacak ve staj programlarını tamamlayacak olan personel, yapılacak performans değerlendirmelerinin ardından asaleten görevlerine devam etme hakkı kazanacak. Buca Belediyesi, genç ve dinamik kadrosuyla ilçe genelindeki hizmet kalitesini yükseltmeyi hedefliyor.

İLGİLİ HABERLER