usd
46,5052
eur
52,8256
gbp
61,3843
ons-altin-usd
4.076,18
btc-USD
62.746,00
İzmir Haberleri Yerel NARLIDERE BELEDİYESİ’NDEN ENGELLİLER HAFTASI’NDA İKİ AYRI ETKİNLİK

NARLIDERE BELEDİYESİ’NDEN ENGELLİLER HAFTASI’NDA İKİ AYRI ETKİNLİK

Narlıdere Belediyesi, 10-16 Mayıs Dünya Engelliler Haftası kapsamında farkındalık yaratmak, eşit yaşam hakkına dikkat çekmek ve engelli bireylerin başarı hikâyelerini görünür kılmak amacıyla iki özel etkinlik düzenleyecek.

1 Dakika
Okunma Süresi
NARLIDERE BELEDİYESİ’NDEN ENGELLİLER HAFTASI’NDA İKİ AYRI ETKİNLİK

Engelliler Haftası etkinliklerinin ilki, 10 Mayıs Cumartesi günü saat 20.00’de Narlıdere Belediyesi Atatürk Kültür Merkezi Tiyatro Salonu’nda sahnelenecek olan “Aslında Hepimiz Deliyiz” adlı tiyatro oyunu olacak. Konak Belediyesi Tiyatro Topluluğu’nun sahneleyeceği oyun öncesinde, kendisi de engelli bir birey olan Erkan Kızıldağ, engelli bireylerin yaşadığı sorunları anlatan bir konuşma yapacak.

12 Mayıs Pazartesi günü saat 14.00’te Narlıdere Atatürk Kültür Merkezi Meclis Salonu’nda düzenlenecek “Engelli Bireylerin Başarı Öyküsü” başlıklı panelde ise, Öğretim Görevlisi Hatice Özkan, Avukat Ahmet Haydar, ALS-MNH Derneği Genel Başkanı Dr. Alper Kaya, aktivist Gülay Serin ve Multipl Skleroz (ms) Hastalığı Dernek Saymanı Şebnem Oktay birer konuşma yapacak.

Narlıdere Belediyesi Engelsiz Sesler Korosu da etkinliğin sonunda gerçekleştireceği müzik dinletisi ile katılımcılara duygusal anlar yaşatacak. 

Yorumlar
Yorum yazma kurallarını okumuş ve kabul etmiş sayılırsınız