usd
46,5273
eur
53,0229
gbp
61,4967
ons-altin-usd
3.988,06
btc-USD
60.911,92
İzmir Haberleri Yerel Konak’ta yüzler sağlıkla gülüyor

Konak’ta yüzler sağlıkla gülüyor

Konak Belediyesi’nin mayıs ayı sonunda hizmete açılan Ağız ve Diş Sağlığı Kliniğinden, üç ayda 279 Konaklı ücretsiz yararlandı. Koruyucu hekimlik odağında, dolgu, diş çekimi ve diş taşı temizliği hizmeti veren klinik, yüzleri sağlıkla gülümsetmeye devam ediyor.

2 Dakika
Okunma Süresi
Konak’ta yüzler sağlıkla gülüyor

Konak Belediyesi’nin bu dönem ilk kez hizmete açtığı ve üç ay önce faaliyete başlayan Ağız ve Diş Sağlığı Kliniği, Konaklıların hayatını kolaylaştırdı. Konak’ta ikamet eden vatandaşların, uzun randevu sıraları beklemeden ve hiçbir ücret ödemeden yararlandığı hizmetten üç ay içinde 279 Konaklı yararlandı. (0232) 484 22 91 numaralı telefonu arayarak veya İkiçeşmelik’teki Cici Park içerisinde bulunan belediye hizmet binasına bireysel başvuru yaparak kolayca randevu alan hastalar, ücretsiz muayenenin ardından yine hiçbir ücret ödemeden tedavi oldu. Klinikten yararlananlar, tedavinin yanı sıra ağız florası ve diş koruması için neler yapmaları gerektiği konusunda danışmanlık hizmeti de aldı.

Konak Belediyesi’nin mayıs ayı sonunda hizmete açılan Ağız ve Diş Sağlığı Kliniğinden, üç ayda 279 Konaklı ücretsiz yararlandı. Koruyucu hekimlik odağında, dolgu, diş çekimi ve diş taşı temizliği hizmeti veren klinik, yüzleri sağlıkla gülümsetmeye devam ediyor.

Vatandaştan tam not aldı

Sosyal belediyeciliğin en önemli örneklerinden olan Konak Belediyesi Ağız ve Diş Sağlığı Kliniği, hizmetten yararlanan Konaklılardan da tam not aldı. Torununu kliniğe getiren Nurcan Ertaş, ülkenin bulunduğu ekonomik şartlarda Konak Belediyesi’nin ücretsiz hizmet sağlamasından duyduğu memnuniyeti, “Hem sosyal güvencem yok hem özel diş kliniğine gidecek durumum yok. O yüzden burada diş kliniği olması beni çok mutlu etti. Konak Belediyesi’ne teşekkür ediyoruz hizmetlerinden dolayı” diyerek ifade etti.

Konak Belediyesi’nin mayıs ayı sonunda hizmete açılan Ağız ve Diş Sağlığı Kliniğinden, üç ayda 279 Konaklı ücretsiz yararlandı. Koruyucu hekimlik odağında, dolgu, diş çekimi ve diş taşı temizliği hizmeti veren klinik, yüzleri sağlıkla gülümsetmeye devam ediyor.

“Ücretsiz ve ulaşılabilir olması harika”

Konak Belediyesi Ağız ve Diş Sağlığı Kliniğinden hizmet alan Tuğba Şanlı da kolay ulaşılabilirliğe vurgu yaparak, “Belediyenin diş kliniği hizmetinden yararlandım. Normalde hastanelerden randevu almak zor, özele de gidemiyoruz. Belediyenin böyle ücretsiz bir hizmeti olması ve bizim için bu kadar kolay ulaşılabilir olması çok harika. Konak Belediyesi’ne teşekkür ediyoruz” diye konuştu. 

Konak Belediyesi’nin mayıs ayı sonunda hizmete açılan Ağız ve Diş Sağlığı Kliniğinden, üç ayda 279 Konaklı ücretsiz yararlandı. Koruyucu hekimlik odağında, dolgu, diş çekimi ve diş taşı temizliği hizmeti veren klinik, yüzleri sağlıkla gülümsetmeye devam ediyor.
Yorumlar
Yorum yazma kurallarını okumuş ve kabul etmiş sayılırsınız