usd
46,5029
eur
52,8964
gbp
61,4294
ons-altin-usd
4.056,64
btc-USD
62.661,77
İzmir Haberleri Yerel Çiğli’de okul kantinlerine sıkı denetim: Hijyen ve güvenlik ön planda

Çiğli’de okul kantinlerine sıkı denetim: Hijyen ve güvenlik ön planda

Çiğli Belediyesi, yeni eğitim öğretim döneminin başlamasıyla birlikte ilçedeki okulların kantinlerine yönelik denetimlerde bulunuyor. Çiğli Belediye Başkanı Onur Emrah Yıldız, “Okul kantinlerinin hijyen ve kalite standartlarına uygunluğunu sağlamak amacıyla zabıta ekiplerimiz denetimlerini düzenli olarak sürdürecek” dedi.

2 Dakika
Okunma Süresi
Çiğli’de okul kantinlerine sıkı denetim: Hijyen ve güvenlik ön planda

Çiğli Belediyesi Zabıta Müdürlüğü ekipleri, okul kantinlerinde belli aralıklarla habersiz yaptığı denetimlerini sürdürüyor. Kantinleri başta aşağı titizlikle inceleyen ekipler, özellikle hijyen kurallarına uyulup uyulmadığı konusunda hassas bir çalışma yürütüyor ve uyulması gereken kurallar hakkında kantin işletmecilerini bilgilendiriyor.

Çiğli Belediyesi, yeni eğitim öğretim döneminin başlamasıyla birlikte ilçedeki okulların kantinlerine yönelik denetimlerde bulunuyor. Çiğli Belediye Başkanı Onur Emrah Yıldız, “Okul kantinlerinin hijyen ve kalite standartlarına uygunluğunu sağlamak amacıyla zabıta ekiplerimiz denetimlerini düzenli olarak sürdürecek” dedi.

Kantinler tek tek incelendi

Çiğli Belediyesi Zabıta Müdürlüğü ekipleri tarafından gerçekleştirilen denetimlerde; işyeri açma ve çalışma ruhsatı, vergi levhası, İzmir Kantinciler Odası’nın belirlediği fiyat tarifesi, ambalajlı ürünlerin son kullanma tarihleri, gıdaların hazırlandığı tezgahlar ve tost makineleri, sebze, salam, kaşar ve tavuk gibi ürünlerin tazeliği ile sandviç ve tost içeriğindeki ürünlerin gramajları kontrol edildi. Ayrıca fiyat etiketi yönetmeliği kapsamında da incelemeler yapıldı.

Çiğli Belediyesi, yeni eğitim öğretim döneminin başlamasıyla birlikte ilçedeki okulların kantinlerine yönelik denetimlerde bulunuyor. Çiğli Belediye Başkanı Onur Emrah Yıldız, “Okul kantinlerinin hijyen ve kalite standartlarına uygunluğunu sağlamak amacıyla zabıta ekiplerimiz denetimlerini düzenli olarak sürdürecek” dedi.

Ruhsatsız işletmelere yasal işlem

Denetimler sırasında kantin işletmecilerine kurallara ilişkin bilgilendirmeler de yapıldı. Denetimler sonucunda 2 işletmenin ruhsatsız faaliyet gösterdiği belirlendi. Ruhsatsız işletmelere gerekli yasal işlemler başlatıldı.

Başkan Yıldız: “Çocuklarımızın sağlığı önceliğimiz”

Çiğli Belediye Başkanı Onur Emrah Yıldız, okul kantinlerindeki denetimlerin düzenli olarak devam edeceğini vurgulayarak şunları söyledi; “Çocuklarımızın sağlığı bizim için her şeyden önemli. Okul kantinlerinde satılan her ürünün güvenilir ve hijyenik olması için ekiplerimiz büyük bir hassasiyetle çalışıyor. Hiçbir öğrencimizin sağlıksız gıdaya maruz kalmasına izin vermeyeceğiz. Denetimlerimizi kararlılıkla sürdüreceğiz.”

Çiğli Belediyesi, yeni eğitim öğretim döneminin başlamasıyla birlikte ilçedeki okulların kantinlerine yönelik denetimlerde bulunuyor. Çiğli Belediye Başkanı Onur Emrah Yıldız, “Okul kantinlerinin hijyen ve kalite standartlarına uygunluğunu sağlamak amacıyla zabıta ekiplerimiz denetimlerini düzenli olarak sürdürecek” dedi.
Yorumlar
Yorum yazma kurallarını okumuş ve kabul etmiş sayılırsınız