usd
46,4998
eur
52,7730
gbp
61,2573
ons-altin-usd
4.003,76
btc-USD
61.792,00
İzmir Haberleri Yerel Çiğli Belediyesi Çalışanları İş Bıraktı. ortalık Çöplüğe Döndü

Çiğli Belediyesi Çalışanları İş Bıraktı. ortalık Çöplüğe Döndü

Çiğli'de belediye işçileri maaşlarını alamadıkları için iş bıraktılar. Çiğli Halk Temsilcileri Meclisi konuya ilişkin X hesabından bir paylaşım yaptı.

1 Dakika
Okunma Süresi
Haberleri
Çiğli Belediyesi Çalışanları İş Bıraktı. ortalık Çöplüğe Döndü

Çiğli'de belediye işçileri maaşlarını alamadıkları için iş bıraktılar. Çiğli Halk Temsilcileri Meclisi konuya ilişkin X hesabından bir paylaşım yaptı.

Çiğli Belediyesi geçtiğimiz günlerde işten atılan işçilerin direnişe geçmesiyle gündeme gelmişti. Şimdi de maaşlarını alamayan belediye işçileri iş bıraktı. Çiğli’de çöp tenekeleri ağızlarına kadar çöple dolu ve bu durum bir halk sağlığı sorununa yol açıyor. Çiğli Halk Temsilcileri Meclisi, X hesabından bir paylaşım yaparak yaşanan bu durumun sorumlusu şeffaflıktan uzak bir anlayışla hala borçlarını açıklamayan, işçilere maaşlarını yatırmayan Çiğli Belediyesi’dir diyerek tepki gösterdi. ÇHTM’nin paylaşımı şöyle:

“Çiğli Belediyesi işçilerinin maaşları yine eksik yatıyor. Çöplerin toplanmaması büyük bir çevre ve halk sağlığı sorunudur. Sorumlusu ise borçlarını hala açıklamayan, işçilerin maaşlarını yatırmayan Çiğli Belediyesi'dir. Çiğli Belediyesi işçilerinin yanındayız.”

Yorumlar
Yorum yazma kurallarını okumuş ve kabul etmiş sayılırsınız