Göztepe’de transfer operasyonu: İki imza birden geldi

Süper Lig’in iddialı ekiplerinden Göztepe, kadrosunu gençleştirme ve güçlendirme çalışmaları kapsamında hücum hattına iki önemli takviye yaparak yeni sezona iddialı bir giriş yaptı.

Trendyol Süper Lig’de yeni sezon hazırlıklarına erkenden başlayan Göztepe, kadro yapılanması sürecinde radikal kararlar alıyor. İzmir temsilcisi, bir yandan mevcut oyuncu grubuyla yollarını ayırarak bütçe ve yer açarken, diğer yandan teknik ekibin raporları doğrultusunda nokta atışı transferlere imza atıyor. Sarı-kırmızılı yönetim, hücum hattındaki eksiklikleri gidermek amacıyla yurt dışından iki genç ismi renklerine bağladı.

Göztepe, İngiltere’nin Bristol City takımından Sinclair Armstrong ve Brezilya temsilcisi Gremio’dan Andre Henrique ile 4 artı 1 yıllık sözleşme imzalayarak forvet bölgesini sağlama aldı. Bu hamleler, kulübün yeni sezonda gol yollarındaki verimliliğini artırma hedefini gözler önüne serdi.

Göztepe’de transfer operasyonu: İki imza birden geldi

Kadrodaki köklü değişim sürüyor

Takımdan ayrılan isimler konusunda da net bir duruş sergileyen yönetim; Heliton, Ekrem Kılıçarslan, Mateusz Lis, Filip Krastev ve Uğur Kaan Yıldız ile vedalaştı. Öte yandan takımın orta sahadaki önemli isimlerinden Efkan Bekiroğlu’nun sözleşmesi uzatılarak istikrar korunmaya çalışıldı.

Gelecek planlaması kapsamında savunma ve kaleci pozisyonları için de temaslarını sürdüren İzmir ekibinin, Aris forması giyen Noah Sonko Sundberg ile anlaşma sağladığı ve resmi duyurunun yakın olduğu belirtiliyor. Ayrıca kaleci arayışlarında rotasını İran’a çeviren sarı-kırmızılıların, Aluminium Arak’ta oynayan 21 yaşındaki Mohammad Khalifeh’yi yakından takip ettiği öğrenildi. Göztepe, transfer döneminin ilerleyen günlerinde kadrosunu yeni isimlerle güçlendirmeye devam edecek.

İLGİLİ HABERLER